אבטחה דיגיטלית פופולרית יותר מאי פעם. יותר ויותר בעלי בתים התרחקו ממנעולים מכניים ועברו למערכות דיגיטליות מותאמות אישית – כמו גם בעלי נכסים מסחריים. לצד הצעת דרכים חדשות לאבטחת הבית שלך, מוצרי אבטחה דיגיטליים זולים ונגישים יותר ממה שהיו פעם.
מוצרי אבטחה דיגיטלית שיש לקחת בחשבון
להלן כמה מהמוצרים המובילים שאנו מתקינים בנכסי מגורים ומסחר.
מנעולים אלקטרוניים:
רוב המנעולים האלקטרוניים אינם דורשים חיווט קשיח ומספקים פתרונות נטולי חוט, רשת עבור בתים ועסקים כאחד. ניתן להתקין מנעולים אלקטרוניים ברוב הדלתות הסטנדרטיות. למה להתקין מנעולים אלקטרוניים? ראשית, אין צרך לדאוג לגבי עותקי מפתחות כאשר יש לך מנעול אלקטרוני, כי לא כל אחד יכול ליצור אותם. יש גם מפתח אחד בלבד לכל דבר – אין צורך בחבילות מפתחות גדולות. אם מישהו יאבד מפתח, פשוט צריך להסיר אותו מהמערכת. לבעלי נכסים מסחריים, קל יותר גם לשנות את זכויות הגישה למפתחות ספציפיים. לבסוף, מנעולים אלקטרוניים מוסיפים שכבת אבטחה נוספת לכל בית או בניין.
צילינדר דלת אלקטרוני:
צילינדרים לדלת אלקטרוניים הם אידיאליים כאשר לא ניתן להתאים מנעול אלקטרוני על דלת רגילה. ניתן להתאים אותם גם למתלים, שערים, ארונות ודלתות הזזה. צילינדרים לדלתות מאפשרים לעסקים לחבר מנעולים סטנדרטיים וטכנולוגיית גישה ללא מפתח באמצעות פלטפורמה המתארחת בענן. הצילינדר מגיב לכרטיסי מפתח או לאפליקציה ומאפשר לבעלי עסקים לתת לעובדים מסוימים גישה לאזורים ספציפיים בבניין. אמנם זה לא תמיד הנורמה, אבל אפשר גם לחבר צילינדרים לדלתות על דלתות מגורים.
קוראי קיר:
לבעלי נכסים מסחריים יש גם קוראי קיר. מכשירים קטנים אלו משמשים לאבטחת נקודות גישה או היכן שנדרשת אינטראקציה עם מכשירים כגון מעליות, שערים חשמליים ודלתות תריס גלילה. קוראי קיר משמשים לעתים קרובות במתקנים כגון מרכזי בריאות וכושר או לאבטחת חדרי ישיבות או מוסכים. ברגע שכרטיס גישה מוצמד לקורא, ניתנת גישה. התקנים אלה פשוטים להתקנה ומציעים שכבת אבטחה נחוצה מאוד.
כמה מנעולי אבטחה דיגיטליים אני צריך?
עבור בעלי בתים, הוספת מנעולים אלקטרוניים לדלת הקדמית והאחורית היא הנורמה. לגבי בעלי נכס מסחרי, זה תלוי בדרישות הספציפיות שלך. באופן אידיאלי, אם אתה שוקל לעבור לאבטחה דיגיטלית, עליך לארגן ביקורת אבטחה כדי לברר יותר על האפשרויות המתאימות לך. מנעולן בעל מוניטין יכול גם לעזור להדריך אותך במונחים של המותגים שבהם אתה צריך להשתמש.